gronstacity -

JIHA =0)

PUBLICERAT ♥2008-05-20 @ 02:49:50
NU är bilen fixad!! Ett tag trodde jag inte att lillebrorsan tänkte dyka upp...Så jag la mig & somnade. Men då ringde han vid 22 tiden & sa att han var på väg från stan. Jag slumrade till igen tills han dök in här vid 23 tiden. Han grejjade tills klockan var nästan 02. KALLT blev det också.... 0,5 MINUS!! NÄR ska värmen komma???

Lillebror grejjar med bilen!

Nää nu MÅSTE jag försöka sova! Men hur lätt är det då?? När man har stått ute i kylan i nästan 2 timmar + att jag hade hunnit sovit ca 1 ½ timme innan han kom.
Så jag kan ju inte påstå att jag känner mig direkt trött i alla fall.
image239 OCH
image242





koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0