gronstacity -

Jag är med & tävlar...

PUBLICERAT ♥2008-11-30 @ 00:05:23
om en ny bloggdesign, juldesign, hos Mimmis design hon är ju grym på att göra bloggdesigner kan jag säga!! Jaa, så nu är det bara att hålla tummarna på att JAG vinner den FINA juldesignen =0)

Idag har jag hjälpt en kompis att flyttstäda... Ja men det är väl helt sanslöst... att fara bort & städa när man behöver städa här hemma!!

Ikväll var jag ner på byn (igen) & gick kvällspromis med Lillgubben!! Det var såå himla härligt, mysigt väder, några grader kallt & snöade =0) Åh, vad jag skrattade åt Lillgubben när vi kom nära en lyktstolpe, snöflingorna skuggade sig ju på backen & han försökte ju att fånga dom, gullplutten där... Han flög ju runt som en stolle =0D TUR att ingen såg eller hörde mig när jag stog där & skrattade högt... Då skulle dom väl tro att det hade brunnit, påriktigt ;0D

Imorgon ska Steffen & jag hjälpa mammis på kiosken =0) Vi börjar ju inte förrän klockan 14 så det är ju skönt att kunna sova tills man vaknar!! Vi skulle hjälpa till, till klockan 16, 16.30 så när vi slutar så ska jag hem & göra middag, makaroner blandat med köttfärs, ett önskemål av min ♥mammis♥ & vad gör man inte för sin mamma!?!

Nu ska jag snoka runt på lite bloggar innan jag kryper under täcket!!

Puss & kram på er ALLA!!

Kolsvart
snok!!


I år har Lillgubben fått "vintersnok" (alltså med det menas att den har blivit lite rosa). I fjol vinter var den kolsvart. Men om jag har fattat det rätt, så blir den kolsvart till sommaren igen!!

koMMenTarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, trevlig första advent :)

2008-11-30 @ 16:38:47
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Fatma

Nämen gud vilken sötis på bilderna! :)

2008-12-04 @ 22:45:57
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0