gronstacity -

Måndag!!

PUBLICERAT ♥2008-11-17 @ 04:35:58
Hejsan svejsan ALLA!!
Jag vaknade kl 3.20... Det var ju bara att kliva upp & se glad ut & det gjorde jag ju också =0D

Igår på specialsöket körde vi ute en gång. Det är såå himla roligt att titta på Dahnino när jag säger svamp & han börjar flamsa runt som värsta pajasen =0D Man ser verkligen hur kul han tycker att det är!! Mitt i flamset så dyker han rakt på burken med svamp i & jag blir såå himla stolt!! Skulle det vara någon med som inte känner oss så skulle dom aldrig tro att min Lillgubbe skulle klara detta, kan jag säga...Så du förstår ju... Tänk om ALLA hundar fick chansen att få prova på specialsök!! Det är så himla skoj både för hunden & ägaren!!

Idag är det ju första dagen på praktiken, det ska bli skojsigt men hu vad nervös jag är... Men jag vet att det går över när man väl har träffat alla & lär känna dom lite!!
Lillesyrran sover här så hon kan passa Lillgubben =0)
Skönt så att jag slipper dra ut han så tidigt, han som är van att sova till kl 11, 12 & ibland ända till kl 13!! Sömntutan min!!



Ha en bra dag ALLA!!
Tjillevippen på ett tag då!!

koMMenTarer
Postat av: LottaS

Lycka till idag. Det kommer att gå som en dans!

2008-11-17 @ 08:24:25
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Sofie

Hur har det gått idag? :)

2008-11-17 @ 16:51:15
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0