gronstacity -

NU har jag beställt...

PUBLICERAT ♥2008-11-09 @ 00:00:27
en NY trådlös telefon. Jag får ju spunk på min... Jag ser ju inte vem som ringer, inte vart jag ringer & inte vem som har ringt... Det blev en  SIEMENS GIGASET C470 DUO-PACK 

Så sen kan jag prata hur länge som helst, typ... när det tar slut på batteriet i den ena
så är det bara att byta till den andra, kanonbra ju!! =0)

Nu ska jag kolla om det är nåt på teven att somna till. För risken om jag sitter kvar vid datorn är att det blir alldeles för länge...


Puss på er & sov så gott!!

koMMenTarer
Postat av: LottaS

Snygg. Behöver ju också en ny. Men då måste jag ju prata i telefon och det avskyr jag så jag drar mig lite för det.

2008-11-09 @ 08:42:08
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Ingrid

Hej Nillah!

Tack för dina kommentarer hos mig i dag. Hoppas att fru Fortuna snart slår till!

/Ingrid

2008-11-09 @ 15:08:17
URL: http://dagbok.stenstugu.com
Postat av: Lise-Lotte

Hej hopp tanten.Visst är det idag måndag som du ska hälsa på "jobbet"?Jag vill isf bara säga att ALLT kommer går SÅ bra och du kommer tycka att det är så skänt när denna första dag är gjord...KRAM på dig hoppas vi ses nått.

2008-11-10 @ 00:00:09
Postat av: Nillah

Svar till Lise-Lotte: Imorgon ska jag hälsa på & på måndag den 17 börjar jag =0) Spännande men pirrigt!! =0)



Jaa, men NÄR ska vi ses då? Jag saknar ju dig <3

Det känns som om vi inte har setts på typ flera veckor!!



Har du försäkrat Lillan, så dom kan träffas snart?

KRAM & PUSS!!

2008-11-10 @ 07:42:44
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0