gronstacity -

Bättre =0)

PUBLICERAT ♥2008-10-03 @ 21:08:13

Känns det nu, lite iallafall =0) Jag har ju fått lite mat i magen & legat i sängen & slö-tittat på dumburken.
Har börjat läsa en ny bok också, Såld heter den. Skriven av Natasja T & Vera Efron. Det är en sann berättelse. Jag är ju bara på tredje kapitlet än, men vad jag har hört så ska den vara väldigt bra! Lättläst är den iallafall =0)
<---Klicka på bilden om du vill veta vad boken handlar om.

NU: Snoka runt på lite bloggar =0)

Hej svejs på ett tag!!

koMMenTarer
Postat av: Lolisose-Lolotottote

Hej kompis!Fan hårda bud HELA dagen idag asså,för J har det varit TYP katastrof,hon har haft sååååååå tråkigt medans vi har hållit på med rummen,garderober och kläder,STACKARS henne haha.Hon har bara fått bråka med lillebror och han är ju SÅÅÅ hopplös suck.Men hon överlevde ju dagen iaf,TUR det!Nepp här kan man inte sitta,bäst att fortsätta så allt blir klart någongång.KRAM lav jo verry mycket,

2008-10-04 @ 18:42:16
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Tack så mycket för boktipset!

Denna bok måste jag se till att läsa någon gång.

2008-10-04 @ 22:36:35
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Svar till Nillah: Det arrangeras scrapbooking-kurser lite överallt i landet. Om du går en sådan, så får du en hel del tips och du får inspiritaion av de andra deltagarna. Det finns även en hel del inspiration att hämta från nätet. Jag brukar även scrappa efter skisser. Då är det bara valet av papper jag behöver göra själv.



Mina bildcollage skapar jag i bildregieringsprogrammet Adobe Photoshop. Kul att du tycker att de är fina.

2008-10-04 @ 22:59:47
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0