gronstacity -

Hejsan Svejsan =0)

PUBLICERAT ♥2008-10-13 @ 08:28:29
Måndag igen då! Idag ska jag på arbetsförmedlingen, igen. Tyckte ju nyss att jag har varit dit men det har redan gått 2 veckor sen sist?? Vad jag tycker att tiden går fort ibland, nästan lite för fort. Man hinner ju inte med liksom.
Igår var jag & Lillgubben på kurs, specialsök. Igår provade vi svamp så det ska bli jättespännande att se om han fixar att hitta det lika bra som han hittade teet, men det tror jag nog för han är ju såå duktig min Lillgubbe!! Lät ju lite skrytigt det där men jag blir såå himla glad när han fixar det han ska göra, för jag tror ju att han inte har fattat riktigt vad han gör eftersom han är som en värsta pajas!!







Nu är det bloggrunda & sen blir det te & rostade mackor till frukost

Tjingeling på ett tag!!

koMMenTarer
Postat av: Sofie

Va duktig han är din lilla kille!!

Jag skulle vara stolt som en tupp!



KUL med specialsök!

2008-10-13 @ 15:12:33
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0