gronstacity -

Go'morron!!

PUBLICERAT ♥2008-09-19 @ 07:16:17
Eller jag vet inte det jag...Trött som en gris är jag i alla fall...
Blev sent, somnade inte förrän klockan var nästan 4 i morse & väckarklockan ringer
ju 05.49, så det var bara att kliva upp med ett leende på läpparna =0)

Nicoline blir hemma idag också för hon är fortfarande krasslig i magen, även jag???
Hmm, blir brydd vad DETTA är, för det  är liksom inte som magsjuka, för ingen av oss mår illa...
Men så fort man har ätit nåt så blir det till att springa...ja ni vet vart ;0P

Nu blir det lite bloggläsning sen är det sova för min del!!

  Så länge!!

koMMenTarer
Postat av: Linnea

oooooh, ny design!:) Jag gav upp efter första tanken på det:) Gräsligt oteknisk!

Ja! det gick ju asfort med bredbandet!:) Glad e jag för det..!

På söndag runt 15 får ni komma på kalas på ön om ni vill:) Kramen//Linnea

2008-09-19 @ 09:12:52
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Nillah

Linnéa: Jahaa, här ändras det...Jag är INTE nöjd kan jag säga, inte än i alla fall...Vi kan inte komma då för jag ska jobba hos mammis + att jag ska på kurs med Lillgubben kl 19 på kvällen. Men gärna en annan dag =0) Å jag hör av mig före, så du har nåt mumsigt fika hemma ;0P

2008-09-19 @ 09:27:43
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0