gronstacity -

Hittade....

PUBLICERAT ♥2008-09-05 @ 00:55:03
värsta lääääängsta listan hos Skorpion72 =0)
Jaa, har man inte vettigare saker att göra så kan man ju fylla i en lista ;0)

Vilken svordom använder du mest?
Men vad faaan!
Äger du en iPod?
Nix!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05.49
Hur många resväskor äger du? 
 2 tror jag
Använder du flip-flops?
Nix
Var köper du dina matvaror ifrån?
Lite olika som  willys, coop, ica...
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag fotar helst!!
Vilken var den senaste filmen du såg?
Beck, "I guds namn"
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Både och
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Bygga ett nytt hus
Har någon någonsin kallat dig lat?
Finns d säkert dom som gjort.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
NIX d gör jag inte & har aldrig gjort.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
-En med blandade låtar på.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
-
Nordman gillar jag, han har ju en sån grym röst!!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
-
Japp, å hemlisar kan man ju inte berätta...
Vad åt du till middag senast?
-
Lite av varje, var ju bjuden till barnas farmor som fyllde 85 bast!
Använder du huvtröjor?
-
Japp
Kan du vissla?
-
Japp & busvissla också ;0P
Vem var den senaste som ringde dig?
-Mammis <3
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
-Åker inte karuseller & sånt.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
-
Ingen aning men d finns d nog.
Vilket riktnummer befinner du dig i?
-
0691
Tittade du på tecknat när du var liten?
-
Nån gång.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
-
Närmaste köpcentrum: BIRSTA CITY, med MÅNGA affärer i =0)
Hur många syskon har du?
4, en lillebror & lillesyster på mammas sida & en lillesyster & lillebror på pappas sida.
Är du blyg inför det motsatta könet?
-
Jaa det kan jag nog vara...beror väl lite på situation & så
Vilken film kan du alla replikerna till?
-Ingen alls tror jag...inte ALLA repliker iaf.
Äger du några band t-shirts?
Nix
När flög du senast?
-
Ner till Malmö i mars eller april var det kanske =0/
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4.
Läser du för skojs skull?
-
Japp d är kul att läsa, helst ska d vara verklighetsbaserade böcker.
Pratar du några andra språk?
-
Nää d är dåligt med d!
Diskar du din egen disk?
-
Nix, disken sköter Cylinda om ;0)
Har du gråtit offentligt?
-
Ja...
Har du en stationär dator eller en laptop?
-
Både och.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
-
Att lära sig nya grejor är väl alltid kul!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
-
Nix
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
-
Spelar ingen roll vem som bjuder.
Kan du kasta macka?
-
Har kunnat d i alla fall, men d var lääängesen.
Har du någonsin varit på Jamaica?
-Nix d har jag inte varit.
Vad har du med dig in på bion?
-Popcorn, dricka & godis
Vem var din favoritlärare och varför?
-
Har inte haft någon favoritlärare...
Har du dejtat någon av en annan religion?
-
Nix....
Vad har du för väder?
-
Ja eftersom det är natt så är det mörkt ute och tempen visar på 9,6 grader just nu.
Har du en blogg?
-
Japp d har jag...
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
-
Inget speciellt
Gillar du att flyga?
-Jaa d funkar, men jag får såå ONT i öronen när jag flyger.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
-
Finns inga direkta måsten men gärna snäll, varm och omtänksam.
När sov du senast på golvet?
-
Hmmm....nu var det ett tag sen, men jag brukar ligga på golvet när jag har ont i ryggen.
Vilken är din favorit drink?
-Likör 43 med mjölk, mmmmums
Gillar du din boende-situation?
-Japp, trivs superbra....=0)
Vilken är din mammas hemstad?
-
Bor i Torpshammar =0) Född i Stockholm.
Din pappas hemstad?
-
Bor i Sundsvall. Född i Klockestrand tror jag iaf...
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
-Några...
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
-Nej det vet jag inte om jag kan påstå...skulle de vara stressiga beror det säkert på att det är jag själv som stressar upp mig...oftast i onödan.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
-Nej, jag var oftast tystlåten.
Vilken är din favoritfrukt?
-
Banan & gröna äpplen.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
-Nej, äter det jag vill....
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 
-
36.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
-
Nix
Tror du på liv på andra planeter?
-

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
-Min lillebror
Tror du att Gud är man eller kvinna?
-Tror inte på gud!!
Vad var det senaste du åt?
-
Middag hos barnas farmor.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
-
Kommer överrens med bägge....
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
-
Det var morfar som valde mitt namn...
Gillar du senap?
-
Japp...Björnbitens hemlagade senap, som jag gör då =0).
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
-Inget, ringer min Bästa L & spyr ur mig skiten!!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
-Nä aldrig!.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
-
Ingen aning...
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
-
Nix det har jag inte gjort......
Tycker du om att krama folk?
-
Japp.
Skulle du säga att du är trendig?
-
Njäe...Absolut INTE!!
Äger du en digitalkamera?
-
Japp en System Digitalkamera =0)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
-
Har inte blivit jämnförd med någon kändis alls....
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
-
Jaa, kanske inte en gång men när en person säger det gång på gång och ändå inte ringer så kan man bli lite sne!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
-
Finns flera böcker som fått mig till tårar...speciellt verklighetsbaserade tragiska livsöden...
Tycker du att du är attraktiv?
-
Inte det minsta....
Vad är du allergisk mot?
-Inget...
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? 
-
Nej, varför ska man få det? 
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
-Det vet jag faktiskt inte....D måste jag ta & fråga mammis om =0)
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
-Alla som vill & orkar eller har jävligt tråkigt!!

          Nä nu är det sovdax, GENAST!!

ALLA!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0