gronstacity -

Känner mig som värsta...

PUBLICERAT ♥2008-09-25 @ 14:06:45
hurtbullen =0) Klockan 8 i morse när jag skjutsade ner töserna till skolan (dom var drösiga, fastän dom klev upp 6.15??) så gick jag promis med Lillgubben. Det var kallt som tusan när vi började att gå men jag fick upp värmen ganska så snabbt. Sista biten gjorde vi sällskap med ♥mammis♥ Jaa det blev iallafall en runda på 3,5 km =0) Skönt var det!!
Har tvättat & hängt tvätt också + att jag väntar på en maskin som ska bli klar. Så här händer det grejjer... Så nu ska dammsugaren fram, för här är inte dammråttorna små & söta inte, här är dom typ som värsta Tyrannosaurus rex (12-14 meter lång, vikt 6-7 ton) ;0P





& hej på ett tag!!

koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Men nu jävlar,somnade du verkligen igår nu då?Måste ha varit skönt för dig,KRAM å puss

2008-09-25 @ 17:54:00
Postat av: Nillah

Lizzen: Jaa, jag la mig strax före 01 & somnade iallafall före 2 =0) Puss & Kramar

2008-09-25 @ 20:12:55
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0