gronstacity -

Måndag

PUBLICERAT ♥2008-09-08 @ 13:23:59
Jahapp då var det måndag igen då...
Men OJ vilket kanonväder det är idag =0)
Rena sommarvärmen ju!!
Jag passar ju såklart på att tvätta & hänga ut =0)
Det blåser ju lite också & då torkar det ju ganska så fort.



Jag brukar slänga ut korv eller annat godis ute på gräset & säga åt Lillgubben
att han ska leta & det är såå himla kul att se
vilken kapacitet dom har i snoken =0)

Om man jämför våran snok med en hunds snok så kan man jämföra det så här:
om man har ett rutigt A4 ark, så är vårat luktsinne en ruta på papperet medans hundens luktsinne är hela papperet!!
Jag tycker att det är såå himla häftigt =0)



Finaste Lillgubben ligger & tar igen sig efter bus med T =0)


Men Matte! VARFÖR i hela friden ligger du på golvet????


Nu är andra maskinen klar så nu är det bara att ge sig iväg ut & hänga upp den!!
Och lägga i en ny, men man måste titta väldigt noga innan man kör igång maskinen, så det inte
sitter en söt liten kissebäbis där =0/


Puss & hej så länge!!
ALLA!!

koMMenTarer
Postat av: Sofie

Hej hopp!!

Va kul att du oxå har blogg, första gången jag hittar hit!!

Här ska jag titta in fler gånger! :)

/Sofie

2008-09-09 @ 11:35:04
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Nillah

Sofie:

Kul att du hittade hit =0)

Jag har varit in på din FINA blogg mest varje dag...

Typ i ett år iallafall.

Ha d bra!!

2008-09-09 @ 12:20:26
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men va säger du männish?? Varit i typ varje dag i ett år utan att lämna ett endaste litet spår? (hihi)

;)Kul att du läser "struntet" jag skriver :-)

2008-09-09 @ 13:31:02
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0