gronstacity -

Måndag igen...

PUBLICERAT ♥2008-09-22 @ 07:44:51


Jag börjar nästan tro att jag är kvitt den där
förbannade magsjukan nu, för det som jag fikade igårkväll,
ligger ju iallafall fortfarande kvar i magen!!
Peppar, peppar ta i trä...
Har ju blivit helt tokigt med sova också pga denna sjuka,
jag somnade 5 i morse & klockan ringer ju 5.49,
men det är ju bara att pallra sig upp det...
för barna ska ju väckas & ses till att dom klär på sig,
se till så att dom får nått i magen, får med
sig allt till skolan & att dom ger sig iväg till skolbussen i tid...
Så skoja att jag känner mig som en värsta zombi =0/
Ska passa på att sova lite nu innan vovven vill ut & morgonpinka,
som i regel brukar kunna bli vid 12, halv 1 tiden =0)
Himla tur för mig det!!

så länge!!







koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Hallå där.Jag hoppas att bajseriet stabiliserat sig nu så du kan sova på nätterna,för att vara vaken till 5 låter inte särskilt skoj.Läste just på en sida där det stog om dom som har svårt att somna pga vissa saker,22,30 ska man ligga i sängen och beräknas då ha somnat till 00-01.Ja men då ska man ju ligga i sängen som sagt å inte sitta här framför datorn.....hmm ska testa detta å se om det ger nått resultat jag.Som sagt det är ett helvette att vara vampyr...men det är väl bara att köpa sig bra solglasögon och solskyddskläder så man kan vara vaken dagtid haaaaaaaa ha ha.KRAM

2008-09-22 @ 13:04:04
URL: http://www.alpackorna.se
Postat av: Nillah

L: Vara vaken till 5...men det är ju helskoj ju ;0P Äh man ska inte tro på allt man läser ;0)

Jag ska fixa solögon & skyddskäder jag mä, hi, hi, hi,

KRAMARDig

2008-09-22 @ 13:10:05
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Vampire no2

He hee nu börjas det IGEN det kliar å drar och suget bara växer.....klockan är nu som du ser 22,45 och bara 1 timme å 15 minuter kvar till rätt tid för OSS....undra vem man ska suga skiter ur i natt??HAAAAAAAAAAAA HA HAAA

2008-09-22 @ 22:45:25
Postat av: Nillah

Vampire no2:Jahaa du =0) Nu sitter man här igen då =0/ & HUR länge?? Det va ju som du sa, tiden bara rusar iväg liksom, nu är klockan 22.59 & nästa gång man kollar på klockan så är den typ 3...då sitter man ju bara & kliar sig i huvudet & undrar vart tiden tagit vägen...

2008-09-22 @ 22:59:06
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0