gronstacity -

Nu har jag nyss hittat...

PUBLICERAT ♥2008-09-04 @ 22:32:57
en BRA sida på en blogg, jag har även lagt in en bildlänk till den bloggen!!
Som finns till vänster under "Sidor som jag brukar kika in på".
Finns mycket annat bra också på den bloggen!!
Bloggen heter i alla fall  STYLISSIMO

Men bla det här fastnade jag för direkt =0)
Det finns en sida som heter TheHungerSite.com
Genom att klicka så hjälper man allt från att mätta hungriga barn,
resurser för forskning kring bröstcancer till mat till hemlösa djur.
Dom har 6 stycken välgörenheter som man kan stötta bara genom att klicka
på en knapp =0)
Hur ENKELT som helst ju!!

Varje klick leder till att organisationen i fråga får pengar från sponsorerna.
Man får klicka en gång per dag.
Så det kostar ju en bara några sekunder till att bidra till nåt BRA =0)

 
så länge!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0