gronstacity -

Oj,Oj,OJ...

PUBLICERAT ♥2008-09-15 @ 21:02:21
Dagarna bara rusar iväg, man hinner ju liksom inte med riktigt =0/
Ena dan är det fredag, nästa måndag, TYP....Känns det som.

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen igen. Det gick bra =0)
Ska försöka hitta en praktikplats, trodde att det skulle vara enklare än det är...
Men skam den som ger sig!!
Lillesyrran var också med på arbetsförmedlingen för hon
skulle skriva in sig + att hon skulle besikta en bil åt L för L skulle besikta deras andra bil.
TUR att man HAR VARANDRA!!

Så när jag var klar på arbetsförmedlingen så for jag till bilprovningen & kollade om dom var klar...
Jag passade ju såklart på att ta mig lite varm choklad, Mums!!

Vi for hem till L & väntade medans hon uträttade några ärenden i Fränsta.
Så när hon kommer hem så räcker hon fram ett oxöra, som är till Lillgubben =0)
Hon ÄR ju bara för SÖT den lilla ♥krumiluren♥, I LOVE YOU!!

Lillesyrran, jag, Steffen & Johanneh var ner till mammis & käkade.
Lillesyrran & jag åt frukost & barnen åt middag....Hmm, konstiga matvanor man har....
Efter att vi ätit var vi & hämtade Nicoline på kören.
När vi kom hem var jag HELT slut!!
La mig en stund & slumrade till så nu är jag ju piggare än pigg...
Blir väl sittandes vid datorn ett tag nu...

Nu ska jag kika runt lite och se om man kan hitta nåt roligt!!


OCH
så länge!!

koMMenTarer
Postat av: Anonym

Ja vad gjorde man om man inte hade VARANDRA?SUPER DUPER TACK till er idag.Å självklart bjussar man killen på öra hihi.KRAM

2008-09-15 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0