gronstacity -

Trötter...

PUBLICERAT ♥2008-09-16 @ 08:53:25
är jag!! La mig inte förrän vid 2 tiden...Klockan ringde 05.49 =0/
Så NU är det VILA för min del =0)

Men bara en historia först....
Under älgjakten i Norge ville man förhindra att folk sköt varandra istället för älgarna, så man beslutade att alla jägare skulle ha pannlampa på huvudet & dessutom skrika: Jag är ingen älg... För att eliminera alla möjligheter till missförstånd. Ändå blev en person skjuten. Jägaren som sköt förklarade "Jag todde han skrek, Jag är en älg! Säg doktorn kommer han att klara sig?" " Han hade haft större chanser om ni inte hade flått honom"...


Tjingeling på ett tag!!

koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Man ska sova på nätterna och vara vaken på dagarna säger dom....men det kan inte gälla oss VAMPYRER hehe.

2008-09-16 @ 14:30:12
Postat av: Nillah

L: Jasså säger dom de?? Hmm, då måste ju vi har missuppfattat nåt här =0P

Nu ska vi dra till Fränsta, för Nicoline ska va hos tandis kl 16. KRAM!! Lav jo



2008-09-16 @ 14:50:35
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hihi, den var bra!!

2008-09-17 @ 10:59:50
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0