gronstacity -

~*~Fredag~*~

PUBLICERAT ♥2009-04-03 @ 09:31:17
jahapp då var det fredag igen då...

Steffen ska till en kompis efter skolan & sova över där för imorgon ska han & 3 kompisar iväg till Gissjön & angla =0)
Kom att tänka på en rolig grej som hände för några år sen...
Steffen gick i Förskoleklassen eller i 1:an & en helg skulle han sova över hos en kompis.
När han kommer hem så frågar jag vad dom hade gjort för roligt?
Han svarar: Mamma! Jag har varit i Naggen & pippat (pimplat) jag, hur stolt som helst!
Du har ANGLAT gubben, du har ANGLAT, säger jag väldigt tydligt,
samtidigt som jag håller på att kvävas av skratt =0)
Ja men tänk vilket tok det skulle kunna bli
om han skulle berätta på skolan vad han hade gjort i Naggen.....
Det kan ju bli ganska så roligt av att barn sätter fel bokstav på fel ställe =0)

Nu ska jag ut & ge Lillgubben mat =0)
Ha en Bra dag & Kram på Er!!

MATDAGS =0) Roligare att kasta ut mat som han får snoka reda på istället för att bara lägga maten i matskålen för det tycker jag är så trist...







koMMenTarer
Postat av: K

Åååh, vad fin han är din lillgubbe ... önskar mig en jag med ...

2009-04-03 @ 22:31:05
URL: http://abessinskan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0