gronstacity -

Hundsim...

PUBLICERAT ♥2009-04-07 @ 09:27:37
& massage är något som jag skulle vilja prova på min Lillgubbe!! Jag tycker att det låter så mysigt =0) Är det någon som har provat? Jag snokade runt lite på internet igår & hittade ett ställe i Sundsvall som har massage för hundar & hundsim. Jag ska verkligen fundera på detta =0)

"En grå morgon ger ofta en vacker dag" det brukade min mormor ofta säga & för det mesta så stämde det också!! Så nu väntar jag på en vacker dag =0)

Ha en Bra dag & kram på Er!!


koMMenTarer
Postat av: Lise-Lotte

Din mormor var en klok tant hon...det blev en fin dag ;O) KRAM

2009-04-08 @ 07:59:11
URL: http://www.alpackorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0