gronstacity -

Men VART är...

PUBLICERAT ♥2009-04-21 @ 09:31:49
värmen?? Jag fryser!! Det är grått & trist väder & bara 3 +grader ute!!
Jag tror jag ska ställa mig i torkskåpet ett tag, ha, ha  ;0P 

Nu måste jag ordna lite grejjer innan det är dags att gå ut i kylan & ge Lillgubben lite käk!! Brr,  jag gruvar mig för att gå ut... men det är bara att dra på sig mössa, vantar, täckbyxor & täckjacka VA!?! Det är ju rena rama vintern ju =0/

Ha en bra dag & kram på Er!!



Ps: Om du inte vill missa nåt av det väldigt intressanta jag skriver här på bloggen, ha,ha  ;0P
Så kan du premma på min blogg =0) Visste du det? Men så här enkelt är det:
Klicka på ikonen här nedan =0)
Follow gronstacity

koMMenTarer
Postat av: ninna

Vad är det Lillgubben äter??

2009-04-21 @ 18:44:05
Postat av: Anonym

Gillar du Twilight?

gå in då på denna blogg, som skriver om allt i Twilight värden! från bilder till videos, från rykten till intervjuer, och fakta<3



http://thefanpire.blogg.se/

2009-04-21 @ 20:34:39
Postat av: Nillah

Svar till Ninna: Han äter katter ;0P Ha,ha... Närå bara skojja ;0P Han äter torrfoder, men istället för att bara lägga käket i matskålen, vilket är väldigt tråkigt tycker jag då, så brukar jag gå ut & kasta ut maten på backen så att han får leta reda på den =0) Det är så mycket roligare tycker jag =0)

2009-04-21 @ 22:04:22
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0