gronstacity -

Bio =)

PUBLICERAT ♥2009-12-31 @ 17:40:40
Igår så var jag, Nicoline, Johanneh, Lillesyrran & Mammis till stan på bio!! Vi tittade på Alvin & Gänget 2!! Den var både bra & rolig =) Efter bion så gick vi på China & mumsade i oss go'mat =) Jag åt kyckling med ananas, som vanligt!! Jag skulle vilja prova nåt annat som jag aldrig har ätit, men då är jag för feg för det, tänk om det inte är lika gott som det man brukar äta...

Vad brukar du äta på China? Äter du alltid samma eller äter du olika varje gång?

♥ En helmysig dag hade vi ♥ =)

Kram♥

koMMenTarer
Postat av: yvonne lidström

gud vilken gullig unge jag har men så älskar jag dig så tusans oxå. din mamma.

2009-12-31 @ 22:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0