gronstacity -

FY FARAO!!

PUBLICERAT ♥2009-12-18 @ 15:45:19
För denna kyla!! Jag gillar inte när det blir så här kallt, man kan ju inte vara ute för då fryser man ju ihjäl ju... Inne fryser man ju också... Nu skulle man ha haft en braskamin som man hade kunnat eldat järnet i!! Mysigt det skulle vara!! Just nu är det 21,2 minusgrader!! Inne är det typ ca 16, 17 grader!! Jag fryser!! Jag måste nog dammsuga så jag får upp värmen lite ;)

Lillgubben tycker också att det är för kallt för att vara ute... Han sticker ut & gör det han ska & sen in direkt!! Nää det är inte kul detta, jag vill ju kunna vara ute med Lillgubben & leka & promenixa!!

Ja men hur jävla snygg får man vara då, på en skala??... I natt kl 2 var jag ut & satt i motorvärmaren på bilen, jag kollade noga så att kontakten satt i riktigt i uttaget & att skarvsladden satt riktigt i & det gjorde den!! När jag i morse gick ut & startade bilen så var det på håret att den startade... Jag blev ju himla brydd, men tänkte att det är väl för att det är så kallt!! Jag skjutsade ner barna till bussen & när jag kom hem så satt jag i motorvärmaren igen & gick in & hämtade kupévärmaren för att se om motorvärmaren ens funkade & det gjorde den ju inte, trasig var det första jag tänkte, typiskt!! MEN motorvärmarkabeln satt ju inte ens i, i skarvsladden, ingen ström, ingen värme i motorn... Man kan ju bli trött för mindre...

Nää, nu får det vara slut på detta kallprat ;)
Måste ta en sväng med dammsugarn innan jag fryser fast här...

Kram♥

koMMenTarer
Postat av: Tant Kim | Bloggdesigner

Tack så mycket. :D

2009-12-23 @ 00:26:02
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0