gronstacity -

Kallare!!

PUBLICERAT ♥2009-12-17 @ 15:39:16
Fy, det blir ju bara kallare & kallare!! Just nu är det 18,7 minusgrader!!
Vintern är mysig med all snö & så men inte när det blir så här kallt!!

Lillgubben & jag blev inte ute så länge, det blev bara ca 40 minuter & det var han som ville gå in... Det blir ju besvärligt med all snö som fastnar under tassarna... Men kul hade vi ute iallafall =)
Han grävde som en stolle i en snöhög som Nicoline & Johanneh hade gjort igår =)



Han blev alldeles busig =) Skoj att gräva!!


Nu gruvar jag mig för att jag måste ut & iväg & handla, fy vad kallt!! Jag har satt i mototvärmaren men ibland så funkar inte kupévärmaren som den ska & då är det ju ändå snorkallt i bilen...

Kram♥

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0