gronstacity -

Kallt!!

PUBLICERAT ♥2009-12-17 @ 12:22:37
Men fy vad kallt det skulle bli, 15,3 minusgrader är det nu!!
Jag gruvar mig för att gå ut men på med långkalsonger, täckbyxor, tjocktröja & allt så ska det nog gå!! Lillgubben måste ju ha mat för tusan ;) För er som inte vet så ger jag honom mat ute, så att han får snoka reda på den, för det är såå mycket roligare än att bara he den i matskålen =) Vi brukar ju vara ute i 1 1/2 - 2 timmar men idag blir det nog inte såå länge för då finns ju risken att man fryser ihjäl ;)



Steffen hade ju tappat busskortet i tisdags & han trodde att han hade tappat det på bussen när han for från Fränsta!! Jag mejlade Cerisresor & frågade om dom hade hittat nåt busskort!! Cerisresor ringde & talade om att dom hade hittat busskortet!! Vilken tur!! Antingen så kunde jag hämta busskortet i Ånge eller stå efter vägen vid nån busshållsplats men jag frågade om dom kunde vara snäll & lämna in det på mammis restaurang när dom for förbi där & det kunde dom =)

Nää ut var det!!

Ha en bra dag!!

Kram♥


koMMenTarer
Postat av: Jessica

Oj, på den här bilden skulle man nästan kunna tro att det var Tuss :) Det är så kul att kunna se hur syskonen ser ut!

2010-02-28 @ 11:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0