gronstacity -

OJ!!

PUBLICERAT ♥2009-12-04 @ 22:37:52
Vad tiden går...
Jag har ju inte uppdaterat på en vecka...
Dagarna går ju såå himla fort, man hinner ju inte med ju!!

Fotokalendrarna fick jag till, till slut, så nu är dom iallafall på väg, hoppas att dom kommer på måndag =)

Jag ringde & kollade hur det gick med min mobiltelefon, men Telia väntar på svar från Sony Ericsson om jag får byta ut min K850i till en annan... Jag hoppas verkligen att jag får byta till en annan likvärdig mobil, för en K850i vill jag absolut inte ha, jävla skitmobil, ursäkta uttrycket men jag blir så less när man har betalat dyrt för en mobil & ändå får man använda en gammelgammel mobil...  Men, men, det är bara att vänta vidare & hålla tummarna att jag får en mobil innan jul!!

Annars är det väl som vanligt, huvudet upp & fötterna ner ;)

Jag har fått 2 beställningar på "Tjockisar" också!! Egentligen så tar jag inte på mig beställningar, jag tycker att det blir liksom ett måste då på nått sätt & då kan det bli så att jag tappar lusten... Mmm, lite konstig är jag ;)

Nu ska jag kika runt lite på nätet sen ska jag sova tror jag, är lite tröttis!!

♥ Kram ♥

koMMenTarer
Postat av: Lise-Lotte

Ja den där mobilen är bara skit!Du MÅSTE helt klart kunna få en ny men INTE en sådan då.håll koll när du far förbi om du ser Erik snögubben vi har gjort idag :) KRAM jäd MASSOR

2009-12-05 @ 15:09:19
Postat av: Nillah

Svar till Lise-Lotte: Jag hoppas verkligen att jag får en ny mobil =)



Jag kanske kikar in i morgon & kollar på Erik när jag ska ner till mammis =)



Kramar!! Älskar ♥dig♥ med, MASSOR!!

2009-12-05 @ 21:43:29
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja han är snygg den där Hundbergs Erik haha..

2009-12-06 @ 01:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0