gronstacity -

Våran promis i Fränsta!!

PUBLICERAT ♥2009-02-20 @ 17:19:36
Först gick vi ju promis på byn innan jag började jobba kl 11. Vid halv 2 skjutsade jag mammis till Fränsta & medans vi väntade på henne så gick vi en skön promis i solen!!

Torps Kyrka


Lillgubben blir lite brydd när kyrkklockorna ringer




Ett tåg, hoppsan...


vad snö jag fick i ansiktet!!


Lillgubben kollar läget neröver lägden


Gogubbe ♥





Vi gick ner till isvägen & gick även ut en LITEN bit... Jag tycker inte om att vara på is. Jag har åkt över denna väg EN gång & ALDRIG mer!! Som ni ser så får man ju bara köra 30 men jag blåste över i över 80 km/h SÅ jävla RÄDD var jag!! Men barna tyckte ju att det var väldigt skoj när jag nästan höll på att göra i byxorna...


Isvägen











Det var SOLIGT & JÄTTEMYSIGT väder men det syns inte så bra på bilderna...

NU ska jag skjutsa barnen på disco
Så Tjillevippen på en stund!!
Kram på Er!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0