gronstacity -

Det är...

PUBLICERAT ♥2009-01-09 @ 12:14:57
226 stycken som har förnamnet Steffen, 173 stycken som har förnamnet Nicoline & 1 som har förnamnet Johanneh i Sverige.

Jag har egentligen inte tid att sitta här nu för jag måste göra mig klar + hinna med att gå en långpromis med Lillgubben innan jag börjar jobba hos mammis kl 14.

Nån dag ska jag ta med mig pizzasås, ost & skinka hem från mammis så ska jag göra pizzabullar, det är mums fillibabba det. Även perfekt att ha i frysen till mellis & till utflykt =0) Det är ju lättsamt när man bara kan plocka hem grejjerna fädigrivna, så att man slipper hålla på med det =0)

Ha en BRA dag & puss & kram på Er!!

 
Jag vill HA photoshop!! Jag laddade ju hem photoshop som man fick prova i 30 dagar & dom dagarna gick fort kan jag lova!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0