gronstacity -

Jag blir såå irriterad...

PUBLICERAT ♥2009-01-21 @ 21:28:31
på folk som inte kan plocka upp efter sin hund!! Ja men hur jobbigt kan det vara att böja på kroppen då??  För det första så ser det ju inte vidare trevligt ut med alla dessa högar efter vägen, för det andra så får man ju se upp vart man sätter fötterna så man inte trampar i det & för det tredje så måste jag ju hålla koll så att inte Lillgubben lägger sig & rullar runt i nån otrevlig hög, peppar, peppar så har det inte hänt än iallafall!! Det är ju inne med "lack-väska" ju ;0P 

Jag & Nicoline har nyss tagit reda på en massa ren tvätt. Att man aldrig kan göra det på en gång istället för att vänta tills det blir tonvis... Skönt, nu är det är gjort för den här gången!! Nää, nu ska jag lägga tvätt i tumlaren & sen är det kvällspromis med Lillgubben!!

Puss & kram på Er!!


koMMenTarer
Postat av: LottaS

Här ute på landet är det inte så mycket hundskit att se upp med men man kan ju tycka att bönderna kunde plocka upp efter sina kossor! fnissar gott åt mitt skämt

2009-01-22 @ 08:03:54
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Linnea

Ja jag vet ju att du läser=) Bloggkoll låter ju som en bra grej!



Jaaa, du får bli bättre att kommentera;)



KRAM från oss! (Max nämner er ca varannan dag här, faste nilla, hanne, steffe och line- hans kompisar!)

=)



2009-01-22 @ 22:22:20
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0