gronstacity -

Birsta City!!

PUBLICERAT ♥2009-07-03 @ 15:23:13
Vi kom ju inte iväg förrän kl var nästan 15 så vi var ju nere i stan vid 16 tiden!! Först var vi in på Granngården & köpte mat till Lillgubben!! Efter det var vi på Elgiganten & köpte en kompakt digitalkamera till Nicoline!! Hon fick den för att hon har varit såå himla duktig att gå i skolan =0) BARA en ½ frånvarodag i HELA 5:an, skapligt om jag får säga!! Kameran blev en Samsung L201, Nicoline blev jätteglad, hon har inte gjort annat än sprungit runt & knäppt på allt, ha, ha ;0D

Kameran


 

Jag skulle också köpa en kompakt digitalkamera på Elgiganten så jag kollade på internet så att den fanns & det gjorde den men när vi kom dit så fanns den inte & då säger personalen jag pratade med att den finns ute på lagret så den kommer ut i butiken imorgon...  Så jag blev utan kamera jag... Liiite irriterande när man får veta att den finns på lagret men att jag inte kunde köpa den... Hon hade väl inte behövt säga nåt!?!   Men jag är glad att Nicolines kamera fanns för nu kan hon ju knäppa järnet när hon ska på ridläger på söndag =0)

Vad trist väder det blev idag då... Hoppas att finvädret tänkte komma tillbaka så det inte är slut på sommaren redan!!

Kram!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0