gronstacity -

Snart ska vi...

PUBLICERAT ♥2009-07-14 @ 21:27:15
iväg på kvällstur med Lillgubben!! Problemet är bara att vi inte har kommit på vart vi ska... 2 kvällar i rad har vi varit upp på Getberget & där snokade han järnet!! Det är nog många som har varit där med hund =0) & nix pix jag hade han inte lös där, tänk om han skulle ramla ut för stupet där, då skulle jag bli tokig ju, men fy, hemska tanke!! Äh, vi hittar säkert nåt trevligt ställe =0)

Idag har jag irrat runt i djungeln av kompakta digitalkameror... Jag hade ju bestämt mig för en Samsung M310W men nu lutar det mer åt en Canon IXUS 110 IS eller Canon IXUS 990 IS!! Jobbigt!! Jag har ju en kamera, en system digitalkamera, en Nikon D60, men jag vill ju ha en kamera som man kan ha i fickan, lättsamt att ha med överallt, liksom =0) Jag kommer nog att gå vilse många gånger innan jag hittar den rätta, ;0)


Ha en fortsatt trevlig kväll!!
Kram!!


koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0