gronstacity -

Att vara i skogen...

PUBLICERAT ♥2009-06-25 @ 21:28:11
med Lillgubben är ljuvligt =0) Det är så kul att bara stå & titta på honom när han springer runt & snokar!! Han är en expert på att hitta diken med vatten i, han måste ha nos för sånt, ha, ha,  ;0D
Han blir ju så skitig, igår när vi for ut i skogen så var Lillgubben vit & när vi skulle fara hem så var han vit med svarta ben & svart mage... Men jag är glad att han inte rullar sig i vattnet han hittar!! Men det är ganska så lustigt, för skiten liksom ramlar av honom, så i morse när jag klev upp så låg det en sandhög nedanför sängen & en hög i hallen, hi, hi =0D
 
Kom till Mamma!! & då kommer Lillgubben...


... med full fart!! Om det inte är nåt annat som är mer spännande såklart ;0D


När han kommer fram så sätter han sig så fint framför mig & väntar på belöning, ♥ gullgubben ♥ min!!


Blir ju törstig av allt springande & snokande så då orkar han inte ens stå & dricka vatten utan lägger sig... Lustigkurre där!!


Lite vila... sen är det...


...full fart igen!! Här kommer han tillbaka efter att han har snokat reda på ett annat dike med vatten & badat benen ;0D


Helt slut!! Då vill han hoppa in i bilen, själv!! =0)



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0