gronstacity -

Främmande!!

PUBLICERAT ♥2009-06-28 @ 16:55:18
Bästa L-L kom med barn & hundar =0) Dahnino fick träffa sin älskling ♥ idag igen =0) Han blev ju överlycklig!! Senare kom Lillebrorsan, Max & Lillesyrran!!

Här badas det för fullt i poolen!! Men inte jag, jag tycker att det är för kallt...


Lillesyrran & Max  hade vattenkrig  =0)


Jag & Max hade också vattenkrig =0) När vi hade sprungit runt & jagat varandra ett bra tag så säger Max: "Faster Nillah, nu måste vi vila för jag blev trött", gullunge♥ Roligt hade vi!!

Nää, nu har jag inte tid att sitta här... måste fixa iordning lite här innan jag & Lillgubben ska iväg på vattensök =0)

Vilket samarbete... Ha, ha, ha ;0P SÅÅ himla typiskt Lillgubben!!

Ska väl berätta att senare den kvällen så var han jätteduktig & jätteintresserad =0) Men sådär från början fattade han väl inte riktigt vad det var frågan om...
Det ska bli spännande att se hur det går nu i kväll =0)

Tjing på ett tag!!

koMMenTarer
Postat av: Gazton

Lika fjollig som min matte =)..tycker att det är kallt i vattnet. Fast det tycker jag också i och för sig, ha ha ha.

Vattensök lät inte kul... måste man i vattnet då?

2009-06-28 @ 23:16:10
URL: http://gaztons.wordpress.com/
Postat av: Nillah

Svar till Gaston: Vattensök är jätteskoj =0) Jaa, från början när hundarna ska lära sig så måste man vara i vattnet!! Vi använder en hockeypuck som vi lägger på botten & som hunden ska leta reda på & för att vi ska kunna se när dom gör rätt & om dom markerar på ett speciellt sätt så måste även vi vara i vattnet,vissa hundar plockar upp pucken men vissa kraffsar bara med tassen där den är, men senare om jag förstått det här rätt så ska väl hunden kunna markera i tex båten om det finns nåt där nere i vattnet,hunden ska kunna känna lukt på 100 meters djup!! Vilken snok hundarna har säger jag bara!!

2009-06-29 @ 09:16:14
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Sofie

TACK så mycket för di kommentar!! Den värmde!



Vattenkrig är ju hur kul som helst!!!:)



Kram*

2009-06-30 @ 06:10:54
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Wow...vilken pool ni ser ut att ha...Hoppas att det gick bra på kursen!!!

Kram

Gunilla

2009-06-30 @ 17:55:34
Postat av: Nillah

Svar till Gunilla: Nja, poolen är inte såå stor den rymmer 5 tusen liter, men den duger gott & väl =0) Det gick bra på kursen, han var inte intresserad från början men sista gången då plockade han t.o.m. upp pucken!! Vilken kille!! =0) Kram

2009-06-30 @ 21:38:57
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0