gronstacity -

KANONväder =0)

PUBLICERAT ♥2009-06-21 @ 11:34:06
Vilket väder!! Skönt!!

Igår köpte jag marinad till köttet vi tänkte steka men det smakade inte gott, så jag fick göra egen marinad istället & den blev jättegod =0d  Till köttet åt vi potatissallad!!

Marinad
*Matolja
*Santa Marias Allroundkrydda
*Pressad vitlök

Igår när vi var i skogen så kom det en bil, Lillgubben dit direkt & skällde & sprang runt bilen (vilken tur att han inte hoppade på den...) Jag busvisslade på honom 3 gånger men han bara fortsatte att hoppa & skälla runt bilen ungefär som att  "Hallå!! Kom ut ur bilen & hälsa på mig, jag är världens sötaste ju" Ha, ha, ;0D
Då tog jag fram kopplet & då kom han till mig?? Hmm, jaa, jag har sagt det förut & jag säger det igen: Han är inte som andra hundar... En riktig pajjas är vad han är, ha, ha ;0D
Men världens BÄSTA pajjas!!

Nu ska jag ut & hänga tvätt =0)
Ha en ljuvlig dag & kram på Er!!

♥ Söting ♥

koMMenTarer
Postat av: Sara

Nää, världens bästa pajas måste ju JAG ha... ;P Men visst är det skojigt när de inte är som alla andra!?

2009-06-22 @ 18:23:40
URL: http://snomonster.blogg.se/
Postat av: Nillah

*Svar till Sara: Jahaa, det är ju jättekul när dom är lite annorlunda, ha, ha!! Jaa det är ju klart att du har världens bästa Pajas* & jag har världens bästa Pajjas (med 2 j) he, he, ;0P

2009-06-22 @ 19:47:26
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0