gronstacity -

Söket idag gick...

PUBLICERAT ♥2009-06-07 @ 23:11:46
kanonbra!! Mallig är jag =0) Vi har ju bytt ut sökrullarna av läder till gummi för ett tag sen & det har strulat  till det kan jag säga... Lillgubben tog den men han släppte den efter bara två steg... Men idag så kom han till mig med den, skoja vad glad man blir, + att han tappade den 2 gånger & han snokade reda på den & tog den & kom ända fram till mig med den!! =0) Andra & tredje gången så skulle han visa & det fixade han utan problem, han är ju så himla duktig fastän han är en riktig liten pajjas ;0P När man står & tittar på honom så ser det ut som om han har noll koll på vad han gör men det har han inte, utan han har full koll!! Världens härligaste hund!!

Nu är det natti, natti för mig, jag är tok-trött!!
Go'natt & sov gott alla!!


koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0