gronstacity -

TOKTRÖTT...

PUBLICERAT ♥2009-06-24 @ 10:19:31
är jag, har sovit jättedåligt i natt!! Somnade vid 00 vaknade kl 2 & somnade inte om förrän kl var efter 5 & vaknade kl 7... Tröttsamt när man inte får sova bra!! Jag känner mig ganska så mosig!! Jag som har massor som ska göras... men, men, jag får hoppas på att jag kan vila en stund =0)

Jag får spunk på katterna för dom släpar in fåglar & ödlor... Inte så trevligt kan jag säga!! Den som är värst av dom att dra in dessa djur är Lill-Totte!!

Lill-Totte är en jägare på elitnivå ;0P


En ödla som Lill-Totte har fångat...




Nää, nu ska jag passa på att vila en stund medans Lillgubben sover, den lilla sömntutan där!!
Kram!!




koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0