gronstacity -

Full fart sedan i morse!!

PUBLICERAT ♥2009-03-03 @ 14:25:52
& än är det inte färdigt =0) Strax före 8 i morse så for jag, Nicoline & Johanneh ner till bästaste L-L i ett ärende & när vi kom dit så hade deras lilla Alpacka föl som föddes igår morse, somnat in ='0(
Det gör ONT i mitt hjärta!!
Efter det vidare ner på byn & plocka upp mammis & skjutsa henne till Stöde på vårdcentralen. Medans hon var där for jag & barnen på ICA & handlade lite frukost som vi mumsade i oss hos mammis på Kiosken. Sen skjutsade jag Nicoline & Johanneh till Nicolines kompis J för dom skulle iväg & bada. Sen jobba till 14. Nu ska jag ut på promis innan jag ska hämta barnen. Kl 18 är det ridskola. Verkligen FULLT UPP idag =0)

Kramar på Er!!

PS: Min blogg syns bäst i Firefox, i explorer blir mina bilder lite suddiga...

koMMenTarer
Postat av: Linnea

SNYGG FUCKING NY BLOGG DESIGN!!!! =D



PUSS FRÅN OSS!! :)

2009-03-04 @ 01:15:33
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0