gronstacity -

Ny köksfläkt =0)

PUBLICERAT ♥2009-03-15 @ 07:51:23
Men det var ju inte bara att sätta dit den nya...
Den gamla var ju 70 cm & den nya 60 cm!!
Så på fredag em så blåste jag, Nicoline & Johanneh ner på IKEA & köpte
2 skåp, ett till fläkten & ett som vi skulle sätta breve & det var tur
för när vi tog bort kryddhyllan så följde det med lite färg från väggen...
Så nu vill man ju fixa HELA köket men, men, det får bli en bit i taget =0)
Vi grejjade till klockan var över 3 på lördagsmorgonen...
Somnade vid fyra, vaknade klockan 8.
Då var det bara upp & sätta dit det andra skåpet & skruva dit fläkten =0)
Några stycken som har varit hit & hälsat på brukar säga:
Men åh vilket fint kök...
Dom har nog aldrig sett ett FINT kök nångång ;0P
Näpp, jag gillar inte mitt kök!!

(Om du klickar på bilderna så blir dom större)


KLART =0)


Gick en långpromis med Lillgubben i det ljuvliga vädret innan jag började jobba!!


Hoppas att solen vill titta fram idag med =0) Så man får promenera med Lillgubben i solen innan jag börjar jobba!!

Ha en bra dag & kram på Er!!


koMMenTarer
Postat av: Lise-Lotte

SNYGGT fan...förstår ju att det tog tid eftersom du skulle ta massa kort hela tiden HAAAAAAAAA HA HAAAAA.Kommer väl nått och provröker under den...KRAM älskar dig i MASSOR

2009-03-16 @ 00:11:36
URL: http://www.alpackorna.se
Postat av: Jag igen

Asså från att du tog bilden på gamla fläktskåpet till att ni hade tagit bort fronten på det hade det tagit 3 TIMMAR...HALLÅ???hehee

2009-03-16 @ 00:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0