gronstacity -

Söndagkväll!!

PUBLICERAT ♥2009-03-08 @ 22:26:40
Jahapp då var sportlovet slut då!!
Nu är det bara att se fram emot påsklovet =0)
Det är det ju snart. Tiden går ju så himla fort nu för tiden...
Så tjoff så är det påsklov!!

Mera snö har det kommit, som om det inte räckte med den snö vi har...  Nu får man för att man har klagat dom senaste vintrarna att det har varit så lite snö så nu kommer väl det som inte har kommit dom andra åren... Jag tycker att det är jättemysigt med mycket snö men NU vill jag att det ska bli vår med mycket sol =0)

Nu ska jag strax krypa under täcket & kolla om det är nåt att se på teven.
Go'natt & sov gott!!

Lillgubbens favvoställning när han sover =0)
Japp han får ligga i sängen, det är SÅ mysigt att ha honom NÄRA när man ska sova =0)


När det blir för varmt hoppar han ner & lägger
sig breve sängen, MOT väggen =0)

koMMenTarer
Postat av: Gazton

Vi får inte ligga i sängen, matte vägrar. 3 st lappisar i sängen betyder att hon får sova på golvet och det säger hon nej till. Lyllos dig som får sova där, jag är avundsjuk.

2009-03-09 @ 00:52:35
URL: http://gaztons.wordpress.com/
Postat av: Malin | Just nu, designutlottning |

sv: Ja, men folk är som dom är :)

2009-03-09 @ 13:31:58
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Bodil

Jag vill inget heller än att få mera sol och vår utan en massa snö... Är less på att klä på stackars Johanna är less i allmänhet. Påsklovet ja då hoppas jag att vår bebis har kommit Iaf! Han är för söt din lill gubbe! Kramiz

2009-03-09 @ 15:29:27
URL: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0