gronstacity -

Min Lilla Gulliga Tjuv =0)

PUBLICERAT ♥2009-03-04 @ 08:31:36
Min Lillgubbe är en riktig liten tjuv... men en SÖT sådan =0) Han är hopplös på att stjäla plastburkar, diskborstar, papper, ja det mesta... Jag tror inte jag har en enda  plastburk som det inte är bitmärken i. Pennor, jaa det ska vi inte prata om... Jag vet inte hur många pennor han har tuggat sönder men det måste vara uppåt ett hundratal iallafall...
Så ibland har han ju varit väldigt färgglad,
både blå, grön, röd, lila o.s.v =0D

Nu ska jag försöka få nåt gjort här innan det är dags för promis med Lillgubben & jobba!!

Ha en underbar dag alla & kram på Er!!



Ps: Min blogg syns bäst i Firefox, i explorer blir mina bilder lite suddiga...

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0