gronstacity -

~Tisdag~

PUBLICERAT ♥2009-03-17 @ 07:37:59
Halloj på Er!!

När jag klev upp halv 6 så var jag ganska så trött men efter ett tag så piggnar man ju till =0) Vid 6.15 var det dags att börja väcka mina troll, det brukar ju ta sin lilla tid ibland... Men imorse var dom snabb, alla 3, så snabb att dom t.o.m hann gå ner till bussen =0) Det är så skönt när allt flyter på, på morgonen. Inget: snabba på nu, så ni inte missar bussen...

Igår satt jag & försökte få något vettigt system att spara mina kort på... MEN!, vad tidsödande... Jag har ju bara laddat ur kameran & det blir ju nya mappar varje gång, så mapparna heter  30, 31, 32 o.s.v. Man har ju noll koll i vilken mapp som precis den bilden ligger i... Så nu har jag gjort en mapp med månad & år & sen gjort undermappar i den med tex: natur, människor, Dahnino o.s.v. Det måste ju bli lite lättare att leta reda på ett kort iallafall!! Hur gör du när du sparar dina kort på datorn?

Nu ska jag fortsätta att grejja lite här innan det är dags att fara & jobba =0)

Ha en bra dag alla & kram på Er!!

Det här kortet har Johanneh knäppt =0) Jag tyckte att det blev coolt när det speglar sig i golvet =0)

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0