gronstacity -

Det ser ut...

PUBLICERAT ♥2009-05-31 @ 08:30:08
som om det ska bli lika kanonväder idag som igår =0)

Igår em så for vi iväg så Lillgubben fick bada & det var skoj =0) Nicoline & Johanneh badade också =0)



Full fart =0)


Här kommer jag Matte, passa så jag inte springer över dig... ;0P


Plums ner i vattnet =0)


Skojigt när dom kastar i pinnar som jag får hämta =0)




Rulla sig i sanden är SÅ härligt... Det blir så härligt mycket sand i pälsen då ;0P




Johanneh & Nicoline hade också skoj =0)






Det blev ett par simtag tillslut iallafall... Han vill inte simma nå gärna, jag vet inte varför för han kan ju simma =0)
Men han är ju inte som alla andra heller så,
så jag är inte ett dugg brydd...  ;0D


Johanneh doppade sig utan problem... =0)


Måste ju vila lite också... Blir ju trött av att springa ner i & upp ur vattnet ju =0)


Nicoline & Johanneh gräver i sanden & då blir ju Dahnino nyfiken så han dit direkt & börjar gräva =0)
Hjälpsam till tusen ;0D


Vi hade en himla rolig & mysig em =0)

Nu ska jag ta & göra nån nytta här = tvätta & hänga tvätt!!

Ha en bra dag & kram på Er!!

koMMenTarer
Postat av: ninna

Vilka härliga bilder. Ser ut som sommar ju!

2009-05-31 @ 18:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0