gronstacity -

♥ÄNTLIGEN så har...

PUBLICERAT ♥2009-10-26 @ 01:05:57
jag kommit igång med stickningen igen =) Tjocksockar är projektet just nu!! Jag hade ju börjat & fått klart en socka men den andra började jag bara på & sen blev det inge mer, men nu så =) När den är klar så blir det tjocksockar till barnen så nu ska här köpas garn & stickas så stickorna glöder, ha,ha, ;)

Nu är det natti, natti för mig för jag är såå himla trött, har blivit många sena nätter nu ett tag... Så nu nattar jag tidigt ;)



Kram!!

koMMenTarer
Postat av: Catta

Kan du sticka sockar du? Då vill jag göra en beställning omgående, ett par med höga skaft och ett par utan skaft som alltså är som tofflor. Storlek 35-36, går det att ordna tror du?

2009-10-28 @ 15:34:01
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com/
Postat av: Nillah

Svar till Catta: Japp jag kan sticka =) Jag har några sockar som jag ska göra nu, men efter dom så ska jag väl försöka sticka ett par sockar + tofflor till dig också =) Kan inte lämna nån garanti att det blir före jul... Men det kanske är okej ändå? Kram

2009-10-28 @ 15:58:14
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0