gronstacity -

Hejsan!!

PUBLICERAT ♥2009-10-05 @ 15:02:58
Som ni märker så uppdaterar jag dåligt, väldigt dåligt, om JAG får säga ;)
Jag tror att jag har drabbats av bloggtorka!!
Jag tycker synd om er som är in här på min blogg varje dag & upptäcker varje gång att jag inte har uppdaterat, stackars er ♥

Verkligen en fin höstdag idag, alla dagar skulle vara som denna =)
I morse tog jag & Lillgubben en morgonpromis i det härliga vädret, det var ljuvligt!!

I kväll blir det agility med Lilgubben, hmm, undra vad han ska hitta på för hyss denna gång då, den lilla Pajjasen, hi,hi,  =)

Ha det gott!!
Kram på Er!!





koMMenTarer
Postat av: Carita

Hej

Nog fick han till en del hyss igår och ibland ser det ut som han är i en annan värld och nu har jag kommit på att det är just det som vi har gemensamt Dahnino och jag, noll koll på att det var din bil jag parkerade brevid idag, eller dom gånger jag mött dig utan att heja ja det är det här med vilken värld man är i för tillfället.

2009-10-06 @ 22:21:23
URL: http://www.hundsupport.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0