gronstacity -

I morgon...

PUBLICERAT ♥2009-10-10 @ 21:09:48
åker jag, mammis & Lillesyrran till Östersund med tåg =) Vi ska bo på hotell också, mysigt!! Vi åker tåg för att man vet ju aldrig vad det blir för väder... Vi ska bo på hotell för att vi ska slippa kliva upp så himla tidigt på måndagmorgon... För på måndag kl 8.30 ska vi på kurs om narkotika!! Vi var ju i väg på ansvarsfull alkoholserveringskurs den 28 september & kursen nu på måndag är del 2 kan man säga!! Ska bli spännande tycker jag =) Dessa kurser har jag möjlighet att få gå eftersom att det är genom mammis restaurang!! Förra kursdagen avslutades med ett prov där man skulle svara på 30 frågor varav man måste ha 26 rätt för att bli godkänd & få ett Diplom men för att få Diplomet så var man även tvungen att gå narkotikakursen!! Ska bli spännande att se om man får nåt Diplom eller inte =)

Kram!!


koMMenTarer
Postat av: Linnéa Haver - foto och design.

Glöm inte att spana in min aktuella design-tävling! Puss och kram.

2009-10-11 @ 13:25:01
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0