gronstacity -

♥ INTE lätt!! ♥

PUBLICERAT ♥2009-10-17 @ 10:43:53
Jag försöker att välja ut 12 kort på Lillgubben ♥ till fotokalendrar, det är INTE lätt kan jag säga!! Jag har ju tusentals att välja bland... Men jag måste fixa detta nu, för vips så är det ju julafton ;)

Jag har traderat också, en sån där FURminator, (Reducerar hårfällning med upp till 90 procent genom att avlägsna underull och löst hår utan att skada täckhåren!!) Så nu hoppas jag att den funkar så där bra som jag har läst om den... När jag har fått hem den & provat den så skriver jag här på bloggen om hur jag tycker att den funkar =)

Ha det gott!!
Kram!!

Jag har iallafall hittat ett kort som ska vara med i kalendern, så nu är det bara resten kvar ;)



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0