gronstacity -

VARG!!

PUBLICERAT ♥2009-10-22 @ 08:50:31
Igår när jag, L-L, J & J for till Fränsta så såg vi en VARG som sprang alldeles framför bilen på E14, strax före brandstationen, sen sprang den in på vägen som går bakom brandstationen, vi följde efter den i ca 10 minuter & det var verkligen COOLT att få se en varg!! OTURLIGT nog så fastnade den inte på bild för det var för mörkt, synd!! Hörde även att det var en som hade sett en varg här nere på byn igår morse... Nu hoppas man ju på det bästa att den drar iväg härifrån & att den hittar tillbaka till sin flock eller hittar en ny!! Jag håller tummarna =)



Kram!!


koMMenTarer
Postat av: Elisabeth

Åhh gud vad roligt!!! Det är en dröm för mig att å se en varg! Jag älskar dessa djur!

2009-10-23 @ 19:01:15
Postat av: Nillah

Svar till Elisabeth: Japp det var ascoolt att få se en varg =) Men det var ju såå himla synd att det var så mörkt att det inte blev någon bild!! Jättefina djur tycker jag med!! Vad skoj att du kollade in på min blogg, det kanske du har gjort förut? Jätteskoj att du lämnade en kommentar också =) ♥Kram♥

2009-10-23 @ 21:28:05
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Ewelina-foto

Jaså :DD det är min bästa kompis kusin haha .. Följ gärna via blogvin vetja ! :D om du vill ofcc

2009-10-24 @ 11:25:04
URL: http://evelinasigetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0