gronstacity -

Denna förkylning!!

PUBLICERAT ♥2009-09-16 @ 00:27:49
Jag är helt slut i både kropp & knopp!! Jag hoppas att jag får känna mig lite bättre snart!! Det känns ju så tråkigt & onödigt att vara sjuk & inte orka göra nånting, speciellt nu när det har varit så himla fint väder i några dagar...

Idag fick vi främmande av min Bästa vän & Dahninos älskling Frida & kompisen Frippe =) Det är så skoj att titta på dom när dom stimmar runt =) Några bilder blev det också!!

Inte lätt att fånga alla 3 på bild när dom far fram som stollar =)


Frippe & Frida tyckte att det var mycke roligare att vara på andra sidan av staketet...Lustigkurrar där =) 


Lite dragkamp med Lambi =)


Trött av kompisbesöket!! Dahnino sov som en liten gris när kompisarna hade åkt hem =)


Nu ska jag kolla runt lite på nätet & se om jag hittar några kläder åt Steffen & sen är det natti, natti, för mig!!

Kram!!



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0