gronstacity -

Jag tror att hundar är...

PUBLICERAT ♥2009-09-01 @ 21:55:55
klokare än vad man tror =0)

Som ni vet så brukar ju Dahnino träffa sin älskling Frida ♥ Så när hon har kommit hit så har jag väl sagt: nu kommer Frida, men jag menar det är ju inte varje dag dom ses, ibland är det långt mellan gångerna också, så han har ju inte hört det varje dag menar jag!! Men för att se om/hur han reagerade, så sa jag så här till honom när han låg på golvet: Känner du Frida? Han flög upp som en stolle, viftade på svansen & jag såg hur glad han blev & han järnet ut & efter ett tag kom han in & tittade på mig ungefär som att: men vart är Frida då?? Jag tyckte faktiskt lite synd om honom.... Men jag kunde väl inte i min vildaste fantasi tro att han skulle begripa vad jag sa... Mmm, hundar är nog klokare än vad man många gånger tror!!

♥ Sötisar ♥



koMMenTarer
Postat av: Sofie

Jag är övertygad om att hundar kan lära sig vad ord betyder!

Atlas vet vad/vem "mormor", vilma, skogen, bäbis (kattungarna)är. Han kan fler ord oxå :-)

2009-09-02 @ 19:09:54
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmmmm dom är ju bara för gullig

2009-09-03 @ 09:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0