gronstacity -

Nu vet jag...

PUBLICERAT ♥2009-09-04 @ 13:58:39
vad som är fel på bilen, ett utav dom iaf... AC kompressorn, & skulle jag ha en ny + påfyllning & allt vad det nu var, så hamnade man nästan upp emot 10.000:- Varför ska allt som gå sönder vara så förbannat dyrt?? Men jag har kollat lite här & där & hittat en sida där dom säljer en ny AC kompressor för 4.200 + att Lillebror skulle fixa dit den & fylla på & allt, så jag kommer ju liiite billigare undan iaf, men det är inte skoj att kasta ut så mycket pengar på en bil... Jag ska ju helst inte köra med bilen, för har jag otur så skär AC kompressorn & det var inte så bra... Men då har jag sån tur att få hjälp med att koppla förbi & vad det nu var, så att jag iaf kan köra med bilen tills jag får den fixad!!
UPPDATERING:
---> Det är väl så himla typiskt!! Det gick inte att lägga remen på ett annat sätt, så att den skulle gå förbi AC'n... På äldre bilar ska det tydligen funka men inte på nyare... Tröttsamt!!




NU skulle det sitta fint med drömvinsten (med chans att vinna 145 miljoner!!) kan jag säga =0) Jag ska genast lämna in Lotto + Joker & hålla tummarna allt som det bara går!!

Kram!!




koMMenTarer
Postat av: Linnea

Berätta om du fick ac-grejen fixad d här året eller nästa ;P



Puss o kram från oss på Alnö <3

2009-09-04 @ 21:17:38
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Nillah

Svar till Linnéa ♥ Aa, det ska jag göra ;0) Oj, vad jag skrattade när jag läste din kommentar, hi,hi,!! Så sant när det gäller honom... Jag kommer på måndag, ha,ha, det är ju så typiskt Peppe!! Pussar & kramar till Er med ♥

2009-09-04 @ 23:01:08
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0