gronstacity -

Så där ja!!

PUBLICERAT ♥2009-09-06 @ 22:10:42
Nu har jag beställt grejjer till bilen...
1 AC kompressor
1 Fläktrem
1 Kamrem
Tändstift
Summa sumarum 5 679 kr
Trist att kasta ut så mycket pengar tråkiga grejjer, dom syns ju inte ens ju... Men ett nödvändigt ont, om man ska kunna ta sig nånstans...

Jag ska ju helst inte köra med bilen, så bara det är ju besvärligt, fixa skjuts hit & dit & man kan ju inte låna vilken bil som helst heller, för man har ju Lillgubben!! Inte alla som vill ha vit klädsel i sin bil...

Jag har så ont under fötterna, inuti liksom... Värre blir det om jag står mycket, eller när jag kliver upp på morgonen, då är jag liksom stel eller hur jag ska förklara det, jobbigt att ta dom första x antal stegen, eller när jag har suttit en stund & kliver upp så är det likadant...  Jag har ingen aning om vad det kan vara... Men enligt en läkare så var det hälsporre jag hade... Men det som jag beskrev för läkaren stämmer liksom inte riktigt in på hälsporre, men läkaren var såå tjurig & gav sig inte, jag hade hälsporre, punkt slut!! Idag fick jag ont på sidan på ena foten men jag har inte klivit snett eller så, men irriterande är det!! Men kära nån vad jag gnäller, det hade ju faktiskt kunnat varit värre, som att inte ha några fötter alls ;0)  Man kanske börjar bli gammal hi,hi, ;0)

Efter regn kommer solsken ;0)

Jag är iaf GLAD & STOLT över min vän L-L för att hon är så BRA =0)


Nu ska jag surfa runt lite innan det är dags  att knoppa!!

Kram!!



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0