gronstacity -

Åka bak i bilen träning!!

PUBLICERAT ♥2010-04-15 @ 14:17:31
Det gick bra, storebrorsan fick följa med =)
Vi åkte bara ner till vägen där barnen kliver på skolbussen & vände där, så ingen långtur heller ;) Ner till bussen är det ju bara 600 meter... Han ska ju givetvis få träna att åka ensam också, för det är ju inte alltid brorsan kan följa med...



Raven är hopplös på att hämta skor... Igår kväll gick han & hämtade skor & la i Dahninos säng & busade med dom där, jag tror han hade hämtat 7, 8 stycken skor... Snacka om Korp, ha,ha, ;D

Raven gillar att busa i Dahninos säng, han plockar skor & leksaker & busar järnet där =)


Här går jag & väntar på att Ravens säng ska dyka upp & är brydd varför den inte gör det, men det stog ju klart & tydligt på papperet jag skrev ut att den skulle vara i lager 5 maj!! Men som jag sa, så går det ju ingen nöd på honom för han har ett mysigt täcke att ligga på så länge =)

Inte så fint väder idag men inte lika kallt som igår iaf =) Regnade lite nu innan vi gick in... Men så länge det inte står som spön i backen så är det okej tycker jag =)

Just nu sover båda Godingarna ♥♥

Senare blir det mer koppelträning & bilträning =)

Kram ♥

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0