gronstacity -

FÖRSTA natten...

PUBLICERAT ♥2010-04-11 @ 09:28:03
gick hur bra som helst!! Raven somnade vid 22.30 på sitt täcke nedanför min säng & jag somnade vid 23 & vaknade efter 30 min & upptäckte att han var borta?? Då hade han gått till köket & lagt sig!! Jag tog med honom & la mig på golvet med honom & då sov han till kl 3.15 så då gick vi ut & han pinkade, sen in & han somnade om genast & sov ända till 7.30!! Duktiga kille!! Han har inte misslyckats inne än så länge men jag har väl mer eller mindre "bott" ute, hi,hi, ;)

När han har sovit så är det inte så där super, super, bråttom ut, man hinner liksom klä på sig iaf =)

Igår hade Dahnino & Raven väldigt skoj när dom grävde järnet i jorden, hi,hi, =)

SÅ söta tillsammans♥


När jag ropar på Raven så kommer han i full fart & när han är framme så håller han på att pussa ihjäl mig & då menar jag verkligen pussa ihjäl, hi,hi, ;D Han är en riktig PUSSGURKA!! Jag har aldrig träffat på en valp som är såå pussig som Raven!!



Kl 15 ska jag & Dahnino på kurs, specialsök!! Raven & jag ska också börja på specialsök så fort det börjar en ny omgång =) Det ska bli så KUL & SPÄNNANDE att köra specialsök med en sån liten filur!! I stället för en "vanlig" valpkurs så går vi specialsök istället för det ger så mycket mer, kontakt, samarbete, koncentration, nyfikenhet, & framförallt så är det ROLIGT både för mig & hunden, hunden får ju göra det den tycker BÄST om, använda snoken =)

Ha en bra dag!! Det ska iaf jag ha =)
Kram♥


koMMenTarer
Postat av: Ewa Carlefred

Skönt att höra att allt går så bra =)

2010-04-11 @ 20:09:24
URL: http://www,oskarsgarden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0