gronstacity -

Full fart HELA dan igår!!

PUBLICERAT ♥2010-04-18 @ 09:00:24
Steffen & 2 kompisar till honom var på Boda Borg hela dan =)
Jag tog med mig Nicoline & Johanneh & tittade på en trollkarl som uppträdde nere på byn, han fångade verkligen barnens uppmärksamhet, ALLA barn satt ju stilla & tittade, hi,hi, ;) Synd bara att det var lite dålig uppslutning när det händer nått här på byn... Men, men, dom som inte kom missade nått kan jag säga!! När det var slut gick vi upp till mammis & åt, barna åt varsin hamburgare & jag åt biffstek med lök & stekt potatis, hur GOTT som helst!!

Raven somnade kl 21.30 igår kväll & jag somnade inte så långt efter honom!! Han sov ända till kl 6 i morse =) Ingen olycka inne, börjar bli tjatigt va, hi,hi, ;) När vi kom ut så gjorde han ifrån sig både det ena & det andra ;) In & stimmade på en liten stund innan han somnade till en liten stund!! När han vaknade var det dags för mat & sen gick vi ut =) Härligt väder med sol, men lite kyligt så det var mössa, vantar & jacka på =)

Ute blir det en massa bus med brorsan =)


& då menar jag verklig BUS, man blir trött av att bara titta på dom, ha,ha, ;D Vilken energi alltså, så tidigt på morgonen...


Gräva är skoj... Hmm, undra om det kommer finnas nån gräsmatta kvar här till sommarn? ;)


Allt som Dahnino har vill Raven ha... Ofta lyckas han korpa åt sig också & då springer...


han till sitt "gömställe" under den brända stubben...


Som verkar vara väldigt mumma att tugga på, hi,hi, ;)


Lite svart blir dom också, här har Dahnino fått svarta streck på huvudet =)


Här har Raven Dahninohår i munnen (lite svårt att se men till höger ser man vitt hår som hänger ur munnen) Man skulle ju kunna tro att han har tagit en tugga av Dahnino men det har han inte, hi,hi, ;D Han hittade hårtussen på backen!!


Vill ha ALLT som brorsan har...


Det låter säkert som om Raven är en SUPERVALP som inte gör några hyss alls, men han KAN han med, ha,ha, ;D Valpar är sötast när dom sover, hör man ju OFTA, ha,ha, ;D MEN med Raven upplever jag det inte så, men det gör nog Dahnino, för det är ju han som får ta den värsta smällen liksom ;)

Nu ska jag äta frukost innan VILDEN vaknar ;)

Ha en bra dag!!
Kram ♥

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0